Mei 2013

This world doesn't makes any sense anymore~




Saturday, January 15, 2011

Drama of The Day

Hari ni tiba-tiba rumah aku riuh rendah dengan adegan berkejar-kejaran dalam rumah. Bukan sesama manusia, tetapi antara manusia mata sepet dengan si mata bulat.
Lama dah aku tunggu ni

Dah pat ploh round aku pusing

Jadah oi..sliding door tak bukak


Sebenarnya, housemates aku suka makan ikan berbanding ayam, mungkin bau ikan begitu kuat menyebabkan kucing ni tertarik untuk berkunjung ke rumah kami selalu. Walaupun sliding door dah ditutup, beliau masuk ikut tingkap bilik nombor 1, tutup tingkap bilik nombor 1, masuk melalui tingkap bilik nombor 2, tutup tingkap bilik nombor 2, terkebil-kebil la kucing tunggu di luar sliding door sambil mengiaw. Miaw. Miaw. Akhirnya, ibu kucing berasa simpati lalu menggaulkan nasi dengan ikan. 

Memperkenalkan ibu kucing blok B Kolej Aminudin Baki..



Kalau tak ingat, mungkin gambar di bawah boleh membantu.

Ya, yang tengah bagi lutut tu lah..


p/s- Bahagia rasanya ada housemate penyayang



12 comments:

aku seorang Temah said...

sangat manissss...
(so sweetttt..hahahaha)


jap2, kawan ko tuh jual slimut toto ke? ahaha

Bungakopi said...

Temah ,
dia bakal jadi bini abg pakistan yg jual toto. huhu

Anonymous said...

stiap kbaikkn akn dberi gnjaran baik, xkira la kpd sape kbaikkn tu dbuat bgitula sbalik'e....
"halimunan"

Bungakopi said...

ustaz halimunan kita bceramah.

Heidi Shafiq said...

nak jadi housemate ko bleh?

Bungakopi said...

Heidi Shafiq,
kau xboleh kawin sampai 6 org kot.

Anonymous said...

kau mcuci seminggu skali ke?
miaw..miaw...

Bungakopi said...

hencek Anonymous,
mencuci apa ?

fiq. said...

wa,, ni mcm kat KAB/ KZ kan..hehehehehe

Bungakopi said...

fiq,
a'ah kab blok b 112. hehe

Encik Blogger said...

tajamnye lutut.. bahaya

Bungakopi said...

encik blogger,
sakit den yg menanggungnye.