Mei 2013

This world doesn't makes any sense anymore~




Wednesday, January 13, 2010

Dialog ustaz dengan Jin

Minggu lepas

Kriing....( dua kali ok)
Perbualan yang tidak berapa nak berfaedah selama dua minit.

Ustaz : Sekarang buat apa?
Jin : Cari kerja
Ustaz : Cari kerja ke cari orang?
Jin: Ustaz ni..


Hari ini
Jin bersiap nak ke pekan.

Anak jin: Nak ke mana?
Jin : Pergi pekan
(sambil sibuk menyarung seluar)
Anak Jin : Buat apa?
Jin : Adalah kerja.
Anak Jin : Cari kerja ke cari orang?
Jin :...

Kanak-kanak jin pun suka meniru percakapan orang dewasa. Jadi, selepas ini harap ibu-ibu bapa-bapa jin semua tuturkan perkara yang baik sikit dalam blog. Bukan apa, ramai betul yang mencarut dalam blog. Ingat kanak-kanak tak baca ke? Eh...Memang tu hak kamu, tapi aku nak tegur juga.
http://emo.huhiho.com
Nota kaki lipan: Awat yang sibuk sangat pasal orang?

4 comments:

Shukri Mohd Ali said...

the moral of the story is,

contohilah blog husna. hehe =P

Bungakopi said...

bukan..contohilah blog shukri..yang indah bahasanya:)

Shukri Mohd Ali said...

hehe. alamak, taknak la. nnti org jadi skema mcm shukri. haha =D

azaliahjsalleh said...

auwww , comey2 larh mereka ;)