Mei 2013

This world doesn't makes any sense anymore~




Saturday, January 16, 2010

Archery Club 2008/2009

Ya, hari ini rasanya mahu membiarkan anda menikmati gambar sahaja. Itupun kalau anda rasa ia sedap untuk dinikmati.

 

Nak cari aku cukup mudah. Masih memakai tudung yang sama. 
Buat masa ini, yang paling cekap memanah yang pakai tudung coklat kat belakang tu. Asek-asek kena X.
Yang paling cemerkap pula, yang berbaju coklat. Asek-asek, out.
Kebetulannya, dua-dua bernama Syikin.




Begitu seronok ketawa. Duduk-sue, berdiri-wanie. 
Yang kecil-kecil kat belakang tu, terlupa nak bawa duit. Kami on the way nak ke kafe sebenarnya.




Rozita Che Wan kata, saya tidak langkah longkang, tidak lalu bawah penyidai..




Road not taken. Komited sekali berjalan.
Sudah memanah, beli lauk la pula. Mengtekedarah dengan sopan.

Nota kaki busuk- 1.Baru aku perasan, aku memang banyak baju kaler merah. 
                          2.Agak sibuk sekarang ni.

16 comments:

Shukri Mohd Ali said...

haha...baju kaler pink takde ke husna? =)

Husna Hadzarami said...

kenapa tak ambik gambar masa tgh lompat cross longkang tu? baru la real. hehe..
teringat zaman student dulu..

Fza.ithu.Zazha said...

ohoooooooo..
cerianya! nice! :)

Bungakopi said...

shukri,

erm..ada kot sehelai.

husna hadzarami,

tukang kamera tak pandai bajet. huhu..

fza.ithu.zazha

:)

Shukri Mohd Ali said...

owh. hehe. ape2 pun sy suka tudung anda =)

mengingatkan shukri pd seseorang yg suka tudung begitu. huhu...

fathiahRAIHANA said...

hehehehee
thee road not taken :D

cute lah amek2 gmba nieh .

Bungakopi said...

shukri,

macehh. owh kecik2 dah pandai bercintan..

fathiahraihana,

teringat buku literature english ek..

Nescafe ais said...

Kanak-kanak riang.LOL

aqem jr said...

aku teringat sem lepas...akulah pemanah yang paling handal kat padang KAB...hahaha..

Bungakopi said...

nescafe ice,

waktu ni la nak riang. dah jd ibu kang susah.

aqem jr,

aku tak percaya.

Anonymous said...

haha.. mase sem lepas ramai pmanah yg bbkat,trutama bdak geo..

-abeza-

Bungakopi said...

abeza,

owh ye ke..hm...buat2 pcy

Anonymous said...

bole tnya tuan punye badan..
pozan(3rd kjohanan akhir),mamat mia (pnah mmnah btindan arrow),slehdin.. (skdar mybut bbrp nma)

-abeza-

Shukri Mohd Ali said...

bukan cintan deh. memori... =)

Bungakopi said...

abeza,

ko lak? dapat bertindan arrow.

shukri,

memori daun pisang ya.

Shukri Mohd Ali said...

memori daun pandan la. wakakaka =D