Mei 2013

This world doesn't makes any sense anymore~




Thursday, September 30, 2010

Ubat kecewa

Macam tak percaya aku tengok ni. Sampai naik keliru pulak. Lelaki ke perempuan ni? Tapi dari gayanya memang aku mati-mati ingat lelaki. Tapi tengok kening dan kulit muka macam perempuan. Kesudahannya aku tahu juga jantina dia. Kamu rasa bagaimana? Apa yang pasti, beliau memang kelakar habislah.



P/S- Aku baca banyak komen tentang beliau. Salahkah nak buat begini? Aku rasa-rasa la kan, maybe dia ni baru frust putus cinta kot, so sebab geram dengan ex-bf, dia lepaskan dengan cara begini. Mungkin tak??

6 comments:

sastraboy said...

dia gadis gadis kan? hehe.

aku seorang Temah said...

setuju :P

beautiful_rose said...

boleh mcm tuh?

Bungakopi said...

sastraboy,
a'ah

temah,
setuju sal putus cinta tu ek.

beautiful rose,
boleh je nampaknye. nak try ke?

enyheartsdiamond said...

takpe je buat mcm ni.. i pun pernah buat :p

Bungakopi said...

enyheartsdiamond,
biasa la tu kan, huhu.tp x la publish kat youtube kot. hehe