Mei 2013

This world doesn't makes any sense anymore~




Saturday, November 27, 2010

DARAH NAIK KEPALA

Alkisahnya ada seorang gadis sedang mendengar irama perutnya sendiri.

Dulu aku rasa geli dengan ayat ini : gendang gendut tali kecapi (apakah kecapi itu, sila terangkan?) kenyang perut senang hati. Aku rasa macam lelaki tua berperut gendut sedang menari-nari dengan tali kecapi. Ah sudah. Sampai sekarang fikiran itu tak hilang rupanya.

Kembali isu perut,bermakna hati aku tak senang sebab perut sekarang merengek-rengek macam bohsia. Wajah begitu berminyak, sekali sapu boleh buat tumis bawang putih.

Tiba-tiba terdengar lelaki menjerit histeria di blok sebelah. Aku cukup anti dengan satu rumah yang suka buat bising itu.

Hanya kerana mereka lelaki, boleh pula jamming dengan suara pecah di tengah-tengah pagi buta.

Hanya kerana mereka lelaki, boleh pula bercakap berslanga tinggi dengan suara yang kuat sehingga terdengar ke blog.. eh blok aku.

Tak payahlah nak tunjuk sangat bahawa ini minggu exam. Semua orang study macam nak meletup urat kentut, bukan kau sorang. Sekarang dah menghampiri 3 pagi, sengal. 3 pagi.

Kang kalau aku buat gila macam tu jugak, mulalah nak labelkan perempuan zaman sekarang sebagai macam-macam. Menyampah taw. Menci. Hak tui.

Mari tubik
P/S- Kata seorang lelaki kepada bekas kekasihnya, kita putus kerana awak terlalu banyak membaca novel cinta, lalu membuatkan saya letih dan awak kecewa ( sudaaah, tak ada kaitan dengan entri).

4 comments:

Al said...

entri lps geram
pkl 3 tu haha

gud luck exam

x sangke ade jgk gune pkataan tubik
kt mne tuh?

.: Si BungaKopi : . said...

Al, thx. diorng ckp kat kb mall?

enyheartsdiamond said...

saya suka ayat-ayat kamu.. btw, kecapi tu satu alat muzik :D

.: Si BungaKopi : . said...

enyheartsdiamond,
thx.:)oo alat muzik..