Mei 2013

This world doesn't makes any sense anymore~




Tuesday, March 29, 2011

Happiness. Are you HAPPY right now?

When I was 5 years old, my mom always told me that happiness was the key to life. When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grew up.  I wrote down "happy". They told me I didn't understand the assignment and I told them they didn't understand life.
-random quotes from google.

I'm doing things that make me happy, but why do people always put me down ?Are they happy doing that? 


P/S- Maybe..maybe it can make themselves feel better.

14 comments:

mat messi said...

ada ka patut nak sembelih hewan pegang idung..silap2 hari bulan, hewan tu mati dulu sebelum kna sembelih..ya lah dah xleh nk nafas kan..sabaq lah hewan yang nak kena sembelih..dapat penyembelih yang macam tu..nasib2..

Bungakopi said...

tu perumpamaan je mat messi oi. uhhuhu.sbnrnya nak sembelih manusia.

mat messi said...

uihhh pelik2 btoi lah awak ni..punya banyak binatang kt dunia yg boleh disembelih, orang jugak yg awak nk sembelih..nampak sgguh menyelerakan ke??hu3..

Bungakopi said...

bukan nak makan, nak wat hiasan.huhuh

mat messi said...

o0o0o nak wat hiasan, antara bhagian anggota manusia, yg mana cantik untuk wat hiasan? Silap2 hr bulan, mlm2 dia jadi hantu n ngusik awak bru taw..haha..mitos org tua2 gitu..tp lebih baik dari sembelih org nk wat hiasan..hehe..

beautiful_rose said...

larikk........

Bungakopi said...

mat messi,
buku lima kot. uhuhu.

beautiful rose,
nak larik p mana?

mat messi said...

buku lima yang cantik??pelik2 betoi lah awak ni..buku 5 tu kan untuk kongsi2 gelap ja..xkan awak kongsi gelap..haha..boleh ka macam tu..ataupon awak ni seorang cikgu awak suka pada buku?? :-?

Shukri Mohd Ali said...

apa ni >_<

Bungakopi said...

mat messi,
suka buku. huhu

shukri,
tak ada apa2, merepek je.

mat messi said...

ohhh ya ka suka buku..baguih lah klu lagu tu..ni baru buku temu ngn ruas kan..cmana awak leh semai dalam diri untuk minat kat buku..dalam hidup awak, buku pa paling best??cepu mas..heheh..

Bungakopi said...

buku lali. huhu

mat messi said...

ada ka macam tu??pedialah lah buku lali..best ka??apa yang menarik kat mana buku lali??

stop said...

patung yang terus menjadi mangsa buli. dan bahan expriment.

i da follow me back.
tq