Mei 2013

This world doesn't makes any sense anymore~




Friday, May 17, 2013

This is Senah's Diary.



-_-

-_-


-_-

17 MEI 2013

Aku di Pulau Pinang. 

:')

What is so good about Pulau Pinang?
Bas Rapid banyak.
Bersih . 
Penghawa dingin.
Konduktor baik.
Boleh ke mana-mana saja dengan bas Rapid tersebut.
Rasa macam nak pusing Penang naik bas Rapid sambil melihat pemandangan. 
Seriously.


Setelah terjun ke dunia kerja
(ayat sepoyo-poyo)
hidup menjadi sibuk.
I don't even have time to blog anymore.

Di Penang, 

Ada orang jahat dengan aku.
Dan Tuhan itu Maha Adil.


karma already slaps her in the face
before i do.
Should i thank God for this?

************

Saat aku tiada kawan baik.
ada seorang kakak.
Dia tak memandang pelik pada aku.


Dia masih menemani aku shopping!
Di saat orang lain menjauhkan diri,
dia berkawan dengan aku.
Thanks kak.
 SARANGE..
making_friends

2 comments:

Anonymous said...


doakan jga kbaikkn utk ppuan murahan tu krna hidayah milik Allah...insyaAllah hati lbh tnang...
adakala'e pndangan akn jdi lbh luas bla bseorangn, smua'e bgantung pd cra kta bpkir n mnilai...

.: Si BungaKopi : . said...

to mr.anon
betul..lbh byk berfikir bila bseorangan