Mei 2013

This world doesn't makes any sense anymore~




Thursday, July 25, 2013

Hari-hari sedih yang bahagia

Kau hadir masa aku layu
dan pergi
masa aku bisu.

Aku bukan aku masa itu.
Aku bukan lagi aku masa kau sangka itu aku.

Buat insan yang bernama dia,
Sekarang ini aku bukan lagi seperti dulu
Seperti hari-hari sedih remaja aku

Hari aku dimarah emak
Hari aku rasa ingin segera kerja
Itu hari-hari sedih yang biasa

Hari ini,
hari yang sentiasa sedih
hari yang sedihnya tidak seperti dulu

yang aku sangkakan aku sedih sekali
hari yang aku sangkakan aku paling teruk
bukan,
bukan hari itu.

Hari ini adalah hari  buntu.
Hari-hari sekarang
apa yang aku rasa
kaulah puncanya

kerana aku masih ingat,
aku tidak sesedih ini sebelum bertemu kau
masa aku sedih dulu
adalah masa bahagia aku.


















p/s- kau bukan dia

No comments: