Mei 2013

This world doesn't makes any sense anymore~




Monday, December 28, 2009

Student Life # 1

Hari ini first day kuliah.
Aku di dalam bilik,
bersila di atas katil sambil kunyah kerepek pisang.
Juga sangat lapar terketar-ketar.
Hari ini air je yang masuk ke dalam perut.
Malas gila nak turun beli lauk.
Nanti ada kelas pukul 5 petang boleh pergi makan terus.

Tapi bila dah di sini, erm..
apalah yang sedap sangat?

Teringat gulai ikan isi dengan sambal tumis ikan bilis kakak aku.
Makan kuah dah sedap.
Di sini, tom yam pun ceroi semacam.
Tak sedap.
Tepat sungguh!

Oh ya, aku ada terfikir nak masuk contest, tapi sebab terlalu teruja.
Aku tak tahu nak pilih yang mana satu.
Tarikh tutup dah dekat,
31 December 2009.
Tapi since kawan-kawan beri galakan,
aku pun isytiharkan,
aku masuklah.
Kalau gambar ni ok tak?


Ini kerepek yang buat gigi aku haus


Gambar untuk contest.
pic #1: not mine.

8 comments:

beautiful_rose said...

huii..........semangat gosok gigi dalam sungai ehh.kt mne nieh mcm best jerk.huhuhu =p

bile balik,x tau pon....

Bungakopi said...

memang best. dekat je ngan umah, ari tu cuti sem, baru je dtg balik cni.

beautiful_rose said...

jom kua...UPSI jerk kan.....hehehehe =p

Shukri Mohd Ali said...

selamat meneruskan sem baru...hehe =)

Shukri Mohd Ali said...

kak azie : nk ikut!!! hehe =D

Bungakopi said...

beautiful rose: nak jumpa? ko buat la rumah terbuka, nnti aku dtg.

shukri: happy new year and slamat meneruskan sem baru juga!

Shukri Mohd Ali said...

hehe...happy new year =)

beautiful_rose said...

huhuhu rumah terbuke kemendenye...jumpe kt lua lah best.
hahah syuk nak join boleh aje... =p