Mei 2013

This world doesn't makes any sense anymore~




Monday, July 19, 2010

Jangan Buat Orang Tidak Hormat Anda.

Hargailah saat-saat apabila kawan lama anda memuat naik gambar anda di zaman persekolahan =)

 
Gambar di pagi Jumaat waktu kita berebut-rebut nak beli laksa..(^_^)


Gambar waktu kelas PREP yang biasanya kita tidur atau 
bertengkar dengan budak lelaki yang masih belum matang macam kita  : P
=
=
=
=
=
=
=
=
=

Gambar waktu Asyraf nak testing handphone baru dia. 

Waktu tu Cikgu Shapie tak masuk kelas. Kita buat-buat sedih padahal kita gembira nak mati.
Nostalgia kan?

Terima kasih sebab susah-susah ON printer yang mungkin terletak di bawah katil dan sudah berhabuk dan tolong scankan gambar-gambar kenangan kita..

TAPI...

Tolong faham. Ada satu perkara yang membuatkan fikiran aku tak tenteram.

Aku
tak 
suka

bila gambar yang diupload adalah gambar aku tak bertudung di dalam hostel.

Dan aku sudah beritahu tadi, kan? 

Bukan sebab aku botak. 
Bukan sebab rambut aku keriting megi atau lurus rebonding macam penyapu.

Bukan..
BUKAN..
BUKAN..!

Alasan kau, itu gambar waktu kita budak-budak. HelloO.. kita sudah baligh waktu tu, ok. Perlukah aku buka khutbah di sini? Perlukah aku ulang dua tiga kali supaya kau faham?

Bila aku cakap "CROP gambar aku", aku maksudkannya.

P/S- Kalau aku buat benda yang kau tak suka, macam mana?

6 comments:

beautiful_rose said...

aku sokong!
aku cukup x suka bila org upload gmbr aku y x bertudung utk jadi tatapan umum.

Husna Hadzarami said...

aku baru baru ni ada kawan aku upload gambar aku masa duduk rumah sewa, gambar dalam rumah.

dia kaburkan muka aku, tapi obviously org akan tau itu aku sebab baju yg aku pakai tu biasa dipakai di luar juga.

boleh jadi gaduh tu benda benda mcm ni. x sensitif langsung doh diorang ni.

Bungakopi said...

to beautiful rose & Husna Hadzarami,
tau xpe.

Fza.Ibrahim said...

woah.
tawu takpe. kene la hormat privacy org.
lagipun, die kena la phm. hhuhu

Bungakopi said...

Fza. Ibrahim,
ntahnya. Teringin nak tnya dia, ko ni tk dgr ke waktu ustazah ajar dlu?

Ahmad Rafaie said...

alhamdulillah..=)