Mei 2013

This world doesn't makes any sense anymore~




Monday, September 20, 2010

Ketentuan Tuhan

Mak pesan, jangan berseronok sangat, nanti di penghujung hari mesti sedih.
Hari ini, aku sakit perut lagi lepas membalun kuih raya barang seketul dua,  lalu aku cepat-cepat meminta diri dan bergegas pulang ke rumah. 

Semasa perjalanan balik, kaki aku terpelecok kerana berjalan terlalu laju dan ramai mata yang memandang tetapi aku buat muka kering sahaja. 

Waktu tu, aku rasa macam ada paku mencucuk-cucuk di kaki aku, tapi aku buat bodoh lagi sebab orang putih kata nature's calling me. 

Bila sampai rumah, barulah aku perasan, kasut raya aku dah terbongkang.

Kasut tumit aku yang pertama.
Satu-satunya yang aku rasa comel.
T_T

Adakah sesetengah orang memang ditakdirkan untuk memakai sandal leper sepanjang hidupnya?

9 comments:

al-mankaraqi said...

salam cik coffeeflower,

kem salam kat mak awk.....

sukala dgn pesanan dia tu......

Bungakopi said...

ye encik al-mankaraqi,
akan disampaikan.tenkiu.

Shukri Mohd Ali said...

haha. kasihan. rupanya kasut pun ada takdirnya yang tersendiri =)

Bungakopi said...

shukri mohd ali,
smuanya ada takdir tsendiri..

Anonymous said...

sume org ade hak msing2 nk pkai pe yg kte ske..xksah la kst tmit tgi ke,ksut bot ke,ksut pe2 je la..as long as we can cntrol ourselves,it just be fine..so blaja2 la cbe ssuaikan mmkai sme jns kst yer...huhu

abeza09 said...

pakai tumit tinggi ye.. selipar biasa powm da sksi gyenye..

Bungakopi said...

anonymous,
timekasih.:)

abeza09,
seksi??????? betul ke apa yg aku bc ni?

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

lucu la ayt sis..haishh, pakai apapun kalau dh tuannya ayu, pastii comell2 semua!!:)) have a great day ya.for now and becoming days !

Bungakopi said...

fifiey,
u too sis.:)