Mei 2013

This world doesn't makes any sense anymore~




Saturday, January 29, 2011

Wujud Pepatah Kerana Apa?

Kata Mak Limah betul. What goes around comes around. Kata kakak aku pun betul. Hidup ini karma. Lalala. Dulu bertudung, sekarang free hair. Dulu tengok aku pakai jeans pun dengan pandangan sinis, sekarang pakai legging pergi pasar. See. See. Aku diam saje. Begitu sekali manusia berubah. Terpempan sayer. Itulah, kan dulu ustazah dah pesan.. nak betulkan orang, biar di hati ikhlas. Bukannya dengan niat untuk sanjungan, untuk nampak diri terbaik punya.  Manusia kenal spesies manusia mana yang menegur dengan niat untuk memperbetul atau sebaliknya. Kan manusia ni sebaik-baik kejadian.
Logo recycle ni sesuai pulak dengan pepatah tersebut.
p/s- Mak Limah mewakili suara ramai.

4 comments:

beautiful_rose said...

ye...hari ini kita yang kena,esok lusa giliran dia pula.....

Bungakopi said...

beautiful rose,
metoi. metoi. setuju.

abeza09 said...

aku igt lg.. mu suke pakai sua kaki kecik mase sem 1/2 dlu.. siksey tol.. skg ni msti xmuat dah har3..

Bungakopi said...

abeza09,
eh muat lg. aku pakai kat kg je.