Mei 2013

This world doesn't makes any sense anymore~




Tuesday, March 8, 2011

Selamat Hari Wanita Emak, Kakak, Adik angkat, Kawan-Kawan, Sepupu, Mak Ngah Aku yang Rajin Jahit Baju & Supervisor Kilang Aku (Choong)!

Sambil meringankan kepala otak, mari menelusuri beberapa pepatah tentang wanita. 
Karena Wanita (Ingin Dimengert .mp3
Found at bee mp3 search engine



"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best."- Norma Jean Baker @ Marilyn Monroe

Beberapa pepatah tentang wanita;

1.Tangan yang menghayun buaian itu boleh menghayun dunia. Eh abang ipar aku bahagian tidurkan anak kalau ikut pembahagian tugas.

2.Di sebalik kejayaan seorang lelaki ada wanita di belakangnya (hm. hm)angguk

3.Seorang wanita solehah adalah lebih baik daripada 70 orang wali! waaaaaaahh

4.Wanita yang tidak cukup tidur pada malam hari kerana menjaga anak yang sakit akan diampunkan oleh Allah akan seluruh dosanya dan bila dia hiburkan hati anaknya Allah memberi 12 tahun pahala ibadat.


P/S-Biar pon tulang aku bengkok, aku tetap bangga dilahirkan sebagai wanita.


P/S 2- Pengecualian untuk mereka yang terperangkap dalam tubuh lelaki tetapi berjiwa wanita.:p

9 comments:

beautiful_rose said...

like!
wahh.....menarik nieh.

Bungakopi said...

beautiful rose,
macehh

Anonymous said...

WANITA...
kau penawar n kau juga racun
"halimunan"

Shukri Mohd Ali said...

selamat hari gadis-gadis ;D

Bungakopi said...

Halimunan,
tu pepatah gak ek?

Shukri Mohd Ali,
tengkiu tengkiu. :)

FzaIbrahim said...

kalau ya pun, gambar tu x payah la meriah sgt smpai terlanggar box kat tepi2 tu. haha. comel lak aku tgk.
hehehe :D

Bungakopi said...

haha. xsangka lak leh tlanggar sidebar tu..malunya dekat professional photographer..wuuu T_T

Mrs.'Sifu' said...

macam kenal jer mak ngah yang rajin jahit baju tu....kah3....

Bungakopi said...

Haha. tak sangka Mrs. 'Sifu' ada blog.
Mak ngah tu mak depa kot. hehe