Mei 2013

This world doesn't makes any sense anymore~




Sunday, November 1, 2009

Meet my housemates

MY HOUSEMATE 2011

Kiri atas: Hanim.
Ciri-ciri : Perlis mari, suka ganggu aku yang minat membaca ni, minat Korea, jarang senyum.

Dua kiri: Sakinah
Ciri-ciri: Perlis mari, rajin memasak dengan ikhlas demi aku, girly, my roomate.

Tiga kiri: Zila
Ciri-ciri: Alor Star mai, lembut seperti kapas, soft spoken.

Bawah kiri: Er. Comel kan?
Ciri-ciri: Perempuan Melayu Terakhir Sekali di muka bumi ini. Pisang goreng panas. Bijak. Berkaliber.

Dua kiri (bawah) : Anne
Ciri-ciri : Kelantanese, KB Mall, tembam. Baru-baru ni student id dia hilang. Aku pun menenangkan dia dengan sabar.

Tiga kiris (bawah): Nana
Ciri-ciri : Johorean, cool seperti peti ais. Setia pada yang satu.


P/S-Tujuan entri ini dibuat: Menggalakkan mereka masuk ke blog aku. Wakaka eh eh

4 comments:

Anonymous said...

weh kwn ko yg tdung pink kt tgah 2 cun la....pe ek nme dia..aku nk mtk tips kcntikan la dr dia...huhuhu...jgn mre ye...pe2 aku respect ar kt ko sb ko appreciate hosmate ko...keep it up gurlz..hehe..

.: Si BungaKopi : . said...

hehe..hidup x indah tnpa kawan dude, oo budak tu ke? aku tgok dia suka bertapa bawah air terjun utk mengekalkan kecantikan. lg satu dia suka praktis senyum kat cermin utk menaikkan keserian wajah. ko praktis la ek..

Anonymous said...

patut la klit dia ptih bak air yg mgalir n pipi dia bagai pauh dlayang...hahaha....aku kne test scpat mkin ni..hehe

.: Si BungaKopi : . said...

siapakah ko ini? yg sering menganonymouskan diri..cuba ko tonjolkan..adakah sejenis beruang koala atau sejenis tapir..
sblum praktis baca doa k.