Mei 2013

This world doesn't makes any sense anymore~




Monday, January 25, 2010

Kerana Pulut Santan Jari Ah..

Kisah blogger menghina almarhum Sultan Johor sedang hangat diperkatakan sekarang ini. Aku juga sempat menjenguk blog Adukataruna.

Gila.

Trafik dia naik mendadak aku rasa. Kalau dia letak iklan, agak2 berapa earnings nuffnang ? Kaya lagi daripada Hanis Zalikha.
Tapi dia dah delete pon entri tuu.
Dah delete pon, masih boleh baca entri tersebut sebab ramai yang buat screenshot.

Eh, yang menghairankan aku.. kenapa masih ada blogger lain yang menghina Almarhum?

Terkejut.

Bahasa yang dasyat gila bagi aku.Lagi dasyat daripada entri si adukataruna nih!

Individu kedua yang menghina Almarhum Sultan Johor ini khabarnya menetap di luar negara. Sebab itu berani gila buat entri macam tu.

tAPI, beliau bukan setakat menghina sultan, Allah sekali dia hina. Tak percaya cuba la baca.


Apakah tindakan yang akan diambil ke atas mereka ini?

Inilah apa yang orang cakap,

cakap siang pandang-pandang, cakap malam dengar-dengar.

Psst-Err..entri aku ni ok kan?

5 comments:

Shukri Mohd Ali said...

haha...

Bungakopi said...

kenapa kau gelak

Shukri Mohd Ali said...

biasalah orang. bila seseorang tu masih hidup, tak berani nak cakap apa-apa. bila dah tiada, baru sibuk nak sok sek sok sek.

Husna Hadzarami said...

dah baca link tu. seryes laknat. emo betul rasa.. semoga dia dibalas secukupnya.. yang Adukataruna tu tak sempat lak baca.. taknak la baca benda2 jahat macam tu :(

Bungakopi said...

shukri,

terutamanya org melayu.

husna hadzarami,

mmg terpegun tgok blog tu. tak sgka sampai bgtu skali.