Mei 2013

This world doesn't makes any sense anymore~




Tuesday, March 23, 2010

Oh tolong. Sabarkan aku.

Kadang-kadang memang rasa nak marah, kadang-kadang rasa nak sepak batu yang ada depan mata biar melambung depan mata dot dot dot...peduli apa kalau hilang sikap feminin, kadang-kadang  memang rasa nak kata..
"perangai macam syaitonnirrojiim" tetapi semua tu dalam  hati. Bukan aku hipokrit tak nak cakap depan-depan..bukan bukan. Cuma dimanakah salahnya kalau aku sedang cuba belajar untuk bersabar? Mungkin orang berkata, sabar hotak apanya, dalam hati mengata. Tapi, ok lagi kan daripada mengumpat ramai-ramai kemudian esoknya pergi ke kelas boleh borak dengan orang yang diumpat macam biasa. Boleh pura-pura macam kawan rapat yang tak jumpa setahun. Apa namanya tu?



Bayangkan. Memang ada insan begitu. Malah ramai. Oh tidak. Aku harap memang aku tak punya kawan sebegitu.
http://emo.huhiho.com
P/S-Aku terkejut? Tak mungkin.
                                      
(memang tidak baik untuk mengata walaupun dalam hati. Cepat istighfar)

7 comments:

Anonymous said...

haa.. tu la hakikat hidup ni,tak pe.. lambat laun roda akan beralih.. sabar ye cik kopi..

-abeza-

Kapten said...

dot dot dot tu lelaki ya? haha

Bungakopi said...

abeza,
aku menunggu roda aku di atas.

kapten,
rahsia bleh?

amirah said...

biasa la 2..teruskan hidup mcm biasa..

cikTi said...

salam,.

kadang2 macm tu la namenye manusia,

dpn kita nmpk baim semacam,.

rupanya yg tulah dalang segala dalang

Bungakopi said...

amirah,
ya, life must go on.

Bungakopi said...

cikti,
wslm..
harap kita bukan berperangai mcm tu. amiin.