Mei 2013

This world doesn't makes any sense anymore~




Sunday, February 20, 2011

Bosan? Ingin Ketawa?

Nak tahu? aku terkentut ketika suami aku memberi salam dan mencium ubun-ubun kepala aku pada malam pertama perkahwinan kami. DEMYUH


Aku kalau bosan-bosan selalu masuk page ni
Cerita dia memang selalu buat aku gelak sorang-sorang. Paling tidak, tersengih tu ada la.
Demyuh ni satu laman dengan tagline ;


"Cerita-cerita kantoi seharian anda untuk kita kongsi dan berhibur bersama-sama serta jadikan teladan."


Syarat-syarat menghantar cerita, harus bermula dengan perkataan " Nak tahu?" dan berakhir dengan " DEMYUH."
Cubalah hantar cerita korang kat situ. Bukan kena sign up pon. Aku dah try. Rasa seronok pulak bila orang bagi respon. Muehehe. 

3 comments:

Sesumpah said...

haha. best :D

Shukri Mohd Ali said...

oh patut la ramai org suka guna word 'demyuh' tu. kehkehkeh.

Bungakopi said...

=)klako kan