Mei 2013

This world doesn't makes any sense anymore~




Sunday, February 20, 2011

Mesej Berantai

Ya Allah
Ya Rahman
Ya Rahim
Ya Malik
Ya Qudus
Ya Salam
Ya Mu' min
Ya Muhaimin
Ya Aziz
Ya Jabbar
Ya Mutakabbir.












Kirimkanlah kepada 9 orang asma Allah ini insyaallah kamu akan mendapat berita baik esok.
Siapa yang tidak  menghiraukannya maka akan mendapat nasib yang buruk selama 6 tahun.
Apakah anda tidak mahu mengorbankan 9 sen kerana asma Allah?
dalam waktu 1 jam anda akan mendapatkan REZEKI  yang tiada tara jumlahnya.
Jangan dipermainkan.
Demi Allah ini amanah dan jangan dihapus sebelum dikirimkan kepada 9 orang.


Penghantar : Anak buah aku.
Umur : 12 tahun.


Ok lagi la kalau budak-budak hantar mesej ni. Mereka tengah keliru mungkin. Tak hantar kang, gagal UPSR pulak. 
Tapi.... yang aku rasa hairan sampai naik tanda soal atas kepala aku, kenapa orang tua pun main forward je mesej ni? Orang tua anak 3,4 tueww!




Nak tahu apa aku balas? Sejam lebih-lebih sikit lepas tu, aku send balik dan tanya;
Eh, dah dapat rezeki tiada tara ituew?(x ada balasan).
                                                     google pic
Aku..
tak pernah forward mesej-mesej yang cakap aku akan dapat bala atau aku akan dapat rezeki etc etc.


p/s- Maafkan aku kalau aku suka menyenyeh (sinis).

2 comments:

beautiful_rose said...

selalu jugak dapat sms berantai macam ni.pelik betul kenapa mesti nak percaya benda2 macam ni ye.aku sendiri kalau dapat terus delete je malas nak melayan.buat habis kredit je.

pernah sekali tu aku balas balik kat member mcm ni "selama aku belajar agama dengan ustaz ustazah,tak pernah pun dalam hadis atau al-quran sebut pasal hal2 mcm ni"

langsung dia senyap.

Bungakopi said...

beautiful rose,
ko tau xpe...pelik tol.