Mei 2013

This world doesn't makes any sense anymore~




Monday, March 21, 2011

Rahsia di sebalik mulut itik.

                                                  Kalau budak boleh la kata kiut kiut tome rasa nak gigit gak la kan.


Puas aku fikir, kenapa kenapa kenapa?
Aku baru sahaja tengok video tutorial hijab.
Sambil bagi tutorial, mulut itik tak nak tinggal tuu.
Hilang mood aku nak belajar. Hempas laptop tanda fed-up


So, apa reasonnya buat mulut itik ni?
Kawan-kawan aku cakap nampak seksi kot (???)


Aku pun cuba la jugak. 
Manusia kan suka mencuba.
Adalah dua tiga pat lima kali aku tangkap gambar buat mulut itik.
Bila aku compare dengan gambar biasa, oooh begitu rupanya.
                                                                                    mulut itik aku. ada rasa nak lempang?


Mulut itik an an an..
berjaya cover kebughokan bibir.
Ya.


Berjaya tutup ketidaksimetrian bibir. Bibir pon ada simetri ke?
Membuatkan wajah nampak lebih kiut gitu (bweek, muntooh)
Pendek kata, mulut itik tu berjaya cover kekurangan bibir.
Ye ke?
Tapi agak-agak la kot, takkan semua gambar nak buat mulut itik.
Apa tak ada mulut normal sikit ke?
Tak takut ke tengok-tengok bila bangun tidur esok
muka jadi begini.
credit to google
Apa macam? Cun tak?
Ha buatlah lagi.. 

4 comments:

Shukri Mohd Ali said...

euwww. tak pernah buat. hehe.

Bungakopi said...

ha..ce buat ce buat.

Shukri Mohd Ali said...

tak mo. hehe. by the way, thanks for the SMS :)

Bungakopi said...

u are welcome :D